Aankondiging:Mentionen nu mogelijk.
Nou, Wij maken hier problemen van want sys is 250mbps en jij bied 1gbps aan.... is dit dan geen oplichting ook die disks "druk" noemen ze dat tegen mij zeg je dat er nog maar 12gb vrij was... "Dit is geen speedtest van het netwerk maar van de disk en de server was op dat moment heel erg druk met het backupen en runnen van servers." Hoe kan je backuppen als je 12gb vrij hebt? http://prntscr.com/dddvyx ik zit op een overvolle node bij mijn host (HDD) en die is nog sneller dan jouw SSD.
Is dit: Testing download speed................................................................................Download: 836.78 Mbit/sTesting upload speed............................................................Upload: 219.43 Mbit/sOndanks dat de server bezig is met backupen haalt die nog richting de 1gbps.
Ga ff naar Speedtest en deel m hier
Ook nog een officiële?
Dat is speedtest slimbo
Lijkt me vrij overbodig. Het is al duidelijk dat hij gebruik maakt van OVH en die bieden gewoon 1 Gbps aan. Verder snap ik niet waarom je niet gewoon kan aannemen dat hij juiste resultaten toont. Hij heeft er ook niks aan wanneer hij resultaten gaat vervalsen.
Nou, Hoeveel GB backup jij dan als hij iedere dag moet backuppen? 12 uur = 90gb (op 20mbps) als jij 1gbps hebt dan zou dat toch veel sneller moeten gaan ofniet?