Uitgelicht:Discord voor diensten!
Jouw naam: WesleyJouw Minecraft-naam: TaZTeDWaarom wil je builder worden en waarom moeten wij jou kiezen: Jullie hoeven me niet te kiezen want ik heb niet speciale dingen ofzo maar ben wel een enthousiaste minecrafter met veel ervaring in de "the world of minecraft" en heb ook ervaring gehad met me eigen server.Wat kun en ben jij bereid te maken? : Huisjes dorpjes delen van kastelen. Ik ben vooral op details van gebouwen, en het afwerken van dingen Hoe vaak ben jij beschikbaar (uren & dagen in een week) : Ik kan als nodig wel elke dag een uurtje of 2 online komen hoor Welke kant kies je - Black of White? : White
Ziet er netjes uit Ik zou graag willen helpen.
Ziet er goed uit hoor Proberen dan maar?Jouw naam: Privé maar het is SeifJouw Minecraft-naam: SeifeyWaarom wil je builder worden en waarom moeten wij jou kiezen? De server ziet er goed uit en ik hou heel veel van RPG. Ik zou wel het heft van Builder in handen willen krijgenWat kun en ben jij bereid te maken? Alles, maar als ik iets maak dan doe ik dat heel voorzichtig en werk het tot op de details uit.Hoe vaak ben jij beschikbaar (uren & dagen in een week)Als ik me vermaak dan kan dat wel 1 á 2 uur zijn.Welke kant kies je - Black of White?Black
*BUMP* We hebben echt builders nodig, minecrafters!
Als je die nodig hebt zou je mij en seifey wel een message hebben gestuurd?Right?
Jouw naam:*Deze wil ik liever niet geven ivm privacyJouw Minecraft-naam:Roze_krielkipWaarom wil je builder worden en waarom moeten wij jou kiezen?Omdat het er gwn nice uit ziet en ik zall gwn GRAAG willen helpen, hopelijk werk ik binnenkort met jullie (:Wat kun en ben jij bereid te maken?Ik vind mezelf wel een goede builder maar uiteindelijk vind iedereen dat wel van zichzelf. Maar jullie moeten zelf maar oordelen als ik met jullie samen werk.Alles, jullie vragen maar en ik maak het.Hoe vaak ben jij beschikbaar (uren & dagen in een week)Ehhmmm... minstens 3 uur per dag 7 dagen in de week xDWelke kant kies je - Black of White?Black..!Greetzz Kipjuhh
Hey Kip (als ik je zo mag noemen, haha),Leuk dat je je hebt aangemeld als Builder. Graag willen we je op het lijstje zetten maar we zijn toch nieuwsgierig. Heb je misschien een screen van ons van een uitbundig huisje dat je hebt gebouwd? Als je die allemaal kwijt bent of gewoon geen screen hebt, kun je best even langskomen bij ons en een voorbeeldje bouwen. Gewoon om te checken.Het lijkt me sowieso leuk om met JOU te werken vanwege je enthousiasme! Haha!~DutchKingdom
Haha. je mag me gewoon kip noemen hoor xDAangezien de nieuwe versie uit is heb ik al mn words gedelete..Dus ik zou graag even langs komen xD