Uitgelicht:Discord voor diensten!
Een ervaren dev die 10 uur per week zonder vergoeding gaat werken? Jullie vragen wel heel veel van iemand die het voor niks doet, zeker kijkend naar de inkomsten die je waarschijnlijk genereert met een server waar gemiddeld 60+ mensen online zijn. Denk niet dat je dit gaat vinden.
Deja vu?
Ik zoek nogsteeds devs
Je moet het ook niet doen voor het geld, een vergoeding kan je in de toekomst altijd nog krijgen als je je meerwaarde laat zien. Daarnaast hebben we een grote naam in de nederlandse minecraft community, dus het staat goed op je CV
Als je een grote naam hebt zou je best ook wel een groot budget moeten hebben
We hebben een budget, maar die hebben we alleen voor mensen die of hun meerwaarde hebben laten laten zien of een goed CV hebben. En als we iemand gaan betalen, verwachten we meer van die persoon. Als je het gratis doet in de eerste instantie, ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt.
Maar je eist wel 10 uur werktijd van ze? Spreek je jezelf een beetje tegen.
10 uur is niks op uur basis, daarnaast is t een richtlijn. Geen eis
Precies.. Je kan geen dingen eisen, als het vrijwillig is. Je moet dan überhaupt blij zijn dat mensen je willen helpen. Tevens snap ik niet, dat als je zo'n YouTube kanaal hebt, dat je dan vrijwillige mensen moet zoeken om te helpen. Je kan er ook bij zetten dat het betaald is, maar dat ze betaald worden met het werk wat ze afleveren.. Dat komt al heel anders over.
Ubo is onze NMCF-autist. Hij regelt dat soort dingen wel. Welkom.
Ik heb interesse. Mijn discord is IkDenkDatNiet (9571)
Wat is je skype? Dan neem ik contact op