Aankondiging:Stickies geüpdatet.
Waarom hier zo'n ophef over een source? Op aanvraag te krijgen, je krijgt dan die van gyazo, bij ons is alleen de upload server link aangepast naar onze server, en dat hoeft bij jullie niet, want dan kun je uploaden naar ons
Komt doordat de algemene forumgebruiker hier ervan houdt om projecten de grond in te stampen om kleine details.Zeuren is hier een hobby.
Daarom vind ik deze community helemaal niks, en ben ik hier voorlopig niet meer te vinden
Zo en hoe!Al deze circusmedewerkers hebben de hobby om te mierenneuken op iedereen die iets doet of maakt, puur om het mierenneuken. Het helpt ook niet mee dat de gemiddelde leeftijd niet zo hoog ligt, eveneens als het gemiddelde IQ. Als je een positieve sfeer op een forum wilt hebben, zou je ook kunnen overwegen om niet zo te zeuren en juist een lach op je gezicht te hanteren. Houdoe.
Nu weer on-topic a.u.b.
Zal ik maar naar de politie gaan? Zie geen source= illegaal
Sam, het mag op aanvraag, maarja nu staat hij hieronder voor je, wil je a.u.b. niet zo kinderachtig doen? Jij bereikt er dan uiteindelijk niks mee.Zo, hier hebben jullie de source: https://github.com/search?utf8=%E2%9C%93&q=gyazo&ref=cmdform
Ik doe niet kinderachtig, je moet hem gewoon vermelden en "op aanvraag", en dit is het nog steeds niet. Het moet JOUW source zijn niet van gyazo
Sam, dit is ook onze source, want het enigste wat wij hebben aangepast is: De titel, en de uploadserver URL