Uitgelicht:Discord voor diensten!
Dit is inderdaad puur toeval, ik word van alle kanten nu beschuldigd, maar er worden geen feiten op tafel gelegd, graag heb ik dat Zander/Dennis een onderzoek ernaar instellen, als daaruit blijkt dat ik het niet was dan staan ze zelf erg voor lul hier, en daarom doen ze dat natuurlijk niet.Wat Dennis zegt op skype:
Laten we het er gewoon bij laten. @Rik, leuk dat je zo'n project bent begonnen.
Dankje, denken een aantal mensen hier anders over
Laten we het er gewoon bij laten.
Mogen ik en Jeroen aub geliefden worden, Cupido? <3
Wil iedereen nog wel even er aan herinneren dat je niet weet wat hij met je screenshots doet. Als jij een screenshot maakt van een email met een wachtwoord voor je zonet gekochte server om aan je admins te geven, kan het prima zijn dat Rik hier ineens in je server zit. Zelfde voor welke privé dingen dan ook.Voor die zelfde reden heb ik hiervoor ook mijn eigen server voor alles, ik weet wat er mee gebeurt. Hier weet je het niet bij.
Wat een kinderachtig gedoe hiero, ten eerste er is niet eens bewijs dat hij het heeft platgelegd en jullie geven hem al de schuld. Het kan dan wel érg verdacht zijn, maar dat betekent niet METEEN dat hij het gedaan heeft. En dan deze rede "puur omdat hij 'hetzelfde' idee als jullie heeft gemaakt, en please stop met vriendjespolitiek" waarom zou je dan de ander gaan plat leggen?Oké, wat ik wel zou doen Rik is je site een andere 'lay-out' geven, zodat hij orgineel word. Ook misschien wat dingetjes toepassen aan het programma zelf? Verder veel succes met je project.
Super bedankt Niels, het programma is gewoon gyazo hoe het eruit ziet, ik heb niet de source van snapr gekopieerd, ben nu op vakantie, en ik wil het topic op laten schonen maarja de positieve reacties die weten dat ik het niet was en dat is zonde...
Ik ga het voor de zoveelste keer zeggen, ik heb het nooit over de source gehad. Ik heb het wel over de rest gehad.
Wil je weer ontopic gaan graag, bedankt!
-knip-