Aankondiging:Mentionen nu mogelijk.
Thx Lord2Dark, mylittlepowny en NL_Tim !Men kan het topic gewoon weer aanvullen. Er is immers al weer het nodige aangepast op de server.
Alle spelers krijgen een warm welkom op de server. Zo krijgt dragsta92 hier een vriendelijk onthaal van een gezellig grote groep Zombie Pigmen, die hem heel erg hebben gemist. Lief van ze he?
Leuk dat gisteren JBL, Dataloss en Sharief_ even een bezoekje brachten.
Hahaha, dat was zeker wat ja! Ze bleven ook nog best wel een tijdje en waren druk bezig in de starterswereld. Jammer dat ze niet verder gebleven zijn...
Hele toffe server, ook veel uren op gespeeld, Helaas tegenwoordig weinig tijd door voornamelijk werk.En zijn er al plannen om te updaten naar versie 1.10 oid?
Hey _Marco_. Uiteraard zal er er een update plaatsvinden op het moment dat het kan.Ik wil namelijk geen risico lopen dat er iets met de map fout gaat. De map en alles moet natuurlijk bewaard blijven.We zien je vanzelf wel weer op de server, die blijft zoals altijd netjes 24x7 online.
Ja ik wil best graag weer joinen op jou server maar ik wacht tot je update.Bedankt voor het antwoord!
(...)Toch leuk dat je wel weer op de server kwam _Marco_ en aan jouw creative plot kon werken. Ben benieuwd wat je er dit keer van gaat maken.
Marco, wat ben je daar voor moois aan het maken?
Bijna 4 jaar online !!!
Misschien is het leuk de hoogtepunten die in die vier jaar gebouwd zijn op een rijtje te zetten met screenshots. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd.