Bezoek onze Event-Server!
Misschien Proberen ram te verhogen op de server.
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=10&t=31846
als de pc's naast elkaar staan waarom zou je dan hamachi gebruiken?ik neem aan dat je gewoon op hetzelfde netwerk zit? dan zou je gewoon kunnen connecten met het ip van je pc waar de server op draait.
Wel bij mij thuis zou ik hamachi moeten gebruiken omdat onze router niet goed omgaat met interne verbindingen. Zo draaide ik vroeger een thuisserver op 192.168.2.50 maar kon ik er met andere pc in hetzelfde netwerk niet mee verbinden (portforwarden telt hier niet bij, en de poort was 100% zeker juist). Het werkte niet met webserver, FTP, MineCraft... als ik daarentegen het externe ip gebruikte mét portforwarding was er niets aan de hand en werkte het wel gewoon. Maar dan wel via het internet. Hamachi zou dit kunnen oplossen (alhoewel het dan nog steeds over het internet gaat, maar doen moet je al niet meer portforwarden ).
heb niet het hele topic doorgelezen... (heel erg snel)zag dat ze naast elkaar staan... dus kun je dan niet gewoon de ip van de ene pc invoeren en dat het bij allebei de pc's werkt. want ik neem aan dat ze in zelfde netwerk zitten?