Zondag 2 juni ledenvergadering!
Je hebt wel beetje server reclame erin maar ik vergeef het je <3
Ach wat ben je weer aarig vandaag -----------Ik snap niet wat je er niet aan snapt?Alles is duidelijk aangegeven, ik gebruik het ook voor mijn server.
ik heb probleem dat bij targetpay na de betaling dat ze dan gewoon hun mc naam kunnen invoeren maar hoe moet ik dat doen dan?
Dat kan niet, Dat kan alleen met buycraft.Helaas komt daar na 4 dagen reclame op en kan je maar 3 verschillende pakketten verkopen.Je kan bij targetpay wel zien wie er heeft betaald zodat je handmatig de rank aan je spelers kan geven.Ook kan je volgensmij een PHP script maken waardoor ze wel een naam moeten invullen en dat word gestuurd naar de server.Ik weet helaas niet hoe je dat maakt.
dat bedoel ik ook maar hoe kan ik dat achterraf dan verranderen dat ze hun mcnaam invoeren en dat ik later de rank geeft
eeuhm bij de betaling moeten ze hun gegevens naam en emailadres enz invoeren en als iemand zegt ik heb gedoneert vraag je zijn naam en geef je het pakket
slim en welke van de kant en klaar moet ik dan kiezen voor paysafecard donatie of andre?