Lid van de maand April is er!
IGN: DJultrafoxServernaam: ArcherCrackServer IP: 86.81.104.188:25574Optie: BEventuele muziek: Stuur ik over skype!Eventuele Texturepack: T is een modded server, met Mindcrack (FTB launcher)Skype: xRickerTx, maar ik geloof dat ik je al heb! Vanaf mn Galaxy Ace
IGN: MiningskillsServernaam: SkillsTimeServer IP: survival.skillscraft.nlOptie: dat moet jezelf even bekijken, mij maakt het niet uit Eventuele muziek: Cinematic muziekEventuele Texturepack: Dokucraft (eentje die mooi cinematic eruit ziet)alvast bedankt , en ik zou graag een mooie cinematic trailer willen hebben en kan ik anders ff op sype wat details sturen?
MindCrack doet het niet goed, ik doe je later.Ik ga nu beginnen. Wat is je skype?
Ik was 2 dagen ziek, dus ik kan vandaag pas weer verder.
heb je me skype al geadd?
Een mooie trailer voor jou server? Dan is het hier je kans. Ik maak gratis trailers voor jullie.A:Korte trailer (+- 2 minuten) met bijpassende, eventueel door jou gekozen, muziek.B:Middelmatige trailer (+- 3 minuten) met bijpassende, eventueel door jou gekozen, muziek.C:Lange trailer (+- 4 minuten) met bijpassende, eventueel door jou gekozen, muziek.Er is een wachtlijst, en ik kies zelf de tijden dat ik eraan werk.Iedereen wordt op de hoogte gebracht. Ik zet ook altijd of ik bezig ben op dit topic.Overtuigd?Code: [Selecteer]IGN:Servernaam:Server IP:Optie:Eventuele muziek:Eventuele Texturepack:Ik heb wel creative (Iniedergeval fly) nodig voor het filmen. Je kunt mij vertrouwen.Skype is sandwichmenno. Ik doe niet aan bellen via skype, wel chatten.
IGN:Servernaam:Server IP:Optie:Eventuele muziek:Eventuele Texturepack:
Uhmm... Ben je er nog wel mee bezig?
Maak je ook Intro's?