Bezoek onze Event-Server!
Er moet inkomen:VEEL MEER ORESVEEL MEER DIERENVoorbeeldenDieren: Herten, xRickerTx, Whaza, Olifanten(AWESOME), Giraffen, Leeuwen en TijgersOres: Tin Copper (Mod Ores eigenlijk) die mix je samen tot brons voor tools (Bronze Age)
Meer RPG!!!!!Meer dingen om te ontdekken Betere mobsNieuwe boss moveBeteren npc villages, meer afgewerkt, betere trade systeem ook steden en kastelen waar ze u aanvallen..En betere worldgenerator met meer verschillend biomes en zo
reint er is een andere versie van die mod up2dateen ik vind meer biomes, meer structures, meer mobs en meer ores. ook meer machines. zoals furnace 2.0 die gaat bijv sneller
word dat niet beetje tekkit achtig, van biomes enzo is goed, maar furnace is niet nodig vind ikVerstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
Dit is geen tekkit, maar als je nu eenmaal een furnace hebt dan kan je alles smelten. dat is net als je hebt wooden pickaxe en je kan alles minen
Geen RPG, Minecraft is nooit bedoeld om te RPG'en. Het is wel leuk voor server, maar aangezien het minecraft is zijn farms nog meer overpowerd. Volledige kastelen en steden zouden ook gewoon niet leuk meer zijn want het gaat er om dat jij bouwt.
Ja niet iedere furnance zou dezelfde hoeveelheid hitte kunnen produceren om een ore te smelten
Die is goedOok enchanten moet moeilijker en beacon wegVerstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk